Strona główna

GT650R

                                            

 

GT650R to motocykl o wzmocnionej ramie i regulowanym zawieszeniu, które dają precyzję i zwrotność. Silnik 650 cc DOHC 8 zaworów, wtrysk precyzyjnie wstrzykuje paliwo w V-Twin’a i daje zarówno wysoką moc szczytową, jak i szeroki użyteczny zakres mocy. Nowe 4-tłoczkowe zaciski zwiększają siłę hamowania a lampa LED zwiększa widoczność i bezpieczeństwow nocy.

 

GT605R z zawieszeniem up side down oraz wyglądem inspirowanym na pojazdach wyścigowych, włącza go do wąskiego grona motocykli sportowych.

 

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Silnik

 

Typ

chłodzony cieczą DOHC 8-zaworowy 90° V-twin

Pojemność

647ccm

Średnica x skok tłoka

81,5x63

Stopień sprężania

11.5:1

Moc maksymalna

73KM  54,2kW@9000RPM

Maksymalny moment obrotowy

60,9Nm@7250RPM

Układ zasilania

Wtrysk paliwa

Smarowanie

Obieg wymuszony, mokra miska olejowa

 

 

Przeniesienie napędu

 

Sprzęgło

Wielotarczowe, mokre, manualne

Skrzynia biegów

6-cio stopniowa

Przeniesienie napędu na tylną oś

Łańcuch x-oring

 

 

Podwozie

 

Długość

2090mm

Wysokość

1135mm

Szerokość

700mm

Rozstaw osi

1435mm

Prześwit

165mm

Wysokość siedzenia

800mm

Hamulce

Przód:

Tył:

 

300ø tarcza pół-pływająca, podwójny zacisk 4-tłoczkowy

230ø pojedyncza tarcza, zacisk 2-tłoczkowy

Zawieszenie

Przód

Tył

 

41ø upside down z regulacją tłumienia dobicia i odbicia

wahacz, pojedynczy amortyzator hydrauliczny z możliwością regulacji napięcia wstępnego

Opony

p: 120/60 ZR-17 55W t: 160/60ZR-17 69W

Pojemność zbiornika

17L

Masa pojazdu gotowego do użytku

215kg

 

TESTY

 

 

 

 

WERSJE KOLORYSTYCZNE

* Ceny mogą ulec zmianie.

ARKUS & ROMET Group – Wyłączny Importer marki HYOSUNG w Polsce.
Copyrights 2012. ALL RIGHTS RESERVED.
CMS Edito  powered by:  Ideo   realizacja: